paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Filim-Müzik Afişlerini Bulalım.

http://albumart.org/tr/ adresi bana çok ilginç geldi,

Diyelim arkadaşlarınızla konuşurken aklınıza bir filim geldi sanataçılarının hepsini hatırlıyamadınız ,hemen yukardaki adrese girip arama çubuğuna filimin orijinal ismini yazıyorsunuz DVD ve ya CD kapağı hemen karşınızda.

Filimin ismini hatırlıyamadıysanız sitenin yapacak bir şeyi yok :))))

CD nizin kap fotografını çocuğunuz veya kardeşiniz yırttı hemen yazıyorsunuz yeni kapak fotografınız karşınızda.

Ben çok beğendim sizlerle paylaşmak istedim bu adresi

Örnek bir ,iki sayfayı aşağıya ekledim.Çok eski olmasına rağmen buldu site.

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Haziran 5, 2008 by in Bilgisayar, Güncel, Yararlı Site.
