paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Parolanızı Oluşturmanıza ve Saklanmasına Yardım Eden Program..

Gün geçmiyor yeni bir siteye üye olmıyalım benim artık fihristli şifre defterim var her yere bir başka şifre vereyim derken iş içinden çıkılmaz hale doğru gidiyor.
Etrafımda bakıyorum aynı dertten muzdarib çok arkadaşım var bazıları ise intenetten çeşitli sayfalardan yardım alıyor artık.

Sordum soruşturdum en çok ”SS64 PasswordGenerator   ” ü kullanılıyor bu şifre yardımı ve hatırlama işlemlerinde.

Kullanımınız için  kırılması / tahmin edilmesi  imkansız diyebileceğim  parolalar oluşturuyor bu sayfa.

Password Generator yazılımı  parola yneticiniz  gibi çalışıyor. Oluşturulan  parolaları ID’lere göre hafızasında tutuyor ve düzenlemenize olanak sağlıyor. Parolaların zorluk derecelerine göre  analiz edilerek kuvvetli  olmayan parolaları kullanmamanızı öneriyor size. İsterseniz program açılışına koyacağınız şifreyle sayfayı  kimsenin görmemesini sağlayabiliyorsunuz.


Buradan indirebilirsiniz yazılımı,virüs tarama yapmayı unutmayın yazılımı kurmadan

Bir Cevap Yazın

