paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

iPad ve Direksiyon…

Ben pek oynamadım ama yeğenime almıştım şu masaya monte edilen direksiyon ve yanında gaz ,fren pedalı olan yardımcı ürünlerden.Bilgisayarda araba ile ilgili oyunları çok seviyordu uzun süre oynadı sonra annesi tarafından ne yapıldı bilmiyorum çok yer kaplıyor falan dedi yok oldu ortadan.

Şimdi ise bunun kablosuz modeli şıkmış pad ler için, tabi ağırlıklı iPad modelleri düşünülerek imal edilmiş olup diğer firmalarda bu tasarımdan faydalanacak.

Yine masa bağlantılı bir direksiyon var ortasına iPad takılıyor arabalar ile ilgili oyun başlatılınca direksiyon üstüne takılı iPad’in ekranından yol takip ediliyor falan işte.

İstersenzi direksiyonu yerinden çıkarıp başka bir yerde iPad’i değil direksiyonu çevirerek oyuna devem ediyorsunuz,elinizde direksiyon olduğu için daha gerçekçi duygularla oynayabiliyorsunuz diye düşünüyorum.

 

 

 

 

 

 

 

K

 

aynak sayfa

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Kasım 3, 2012 by in Bilgisayar, Donanım, Fotograf, Güncel, Program, Uncategorized, Windows, Yararlı Site, Yeni Ürünler and tagged , , .
