paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

”CeBIT Bilişim Eurasia 2012” Fuarındaydım Bugün…

Cebıt 2012 ” fuarına gitttim bugün,öncelikle yazayım giriş ücretsiz yalnızca kayıt masasına gidip kayıt olup giriş kartınızı almanız gerekiyor veya internet üstünden de online davetiye alabiliyorsunuz.Kayıt masasında gittiğimde az sıra vardı çıkışta bir baktım sonu gözükmüyor,hafta sonu düşünemiyorum bekleme sürenizi,en iyisi online davetiye alın bence…Buradan alabilirsiniz online davetiyeyi
Metro ile hava alanına gider gibi en kolay ulaşım hava alanından bir önceki istasyonda inip az bir yol yürüyüp ulaşabilirsiniz fuar alanına,ne yaptın bilmeyen var mı diyebilirsiniz belki vardır diye yazayım dedim.Galiba pazar gününe kadar açık fuar.

Benim en ilgimi çeken büyük bir bölümü fuarın belediyelere ,devlet kurumlarına ayrılmış.Şirketlere hitap eden yazılımlar,donanımlar satan firmalar ardından geliyor bu sıranın.

Benim gibi bireysel giden ve yeniliklerden haber almak isteyenler şaşırabilir.Satış yapan tek yer gördüm o da kameralı saat,anahtarlık satan bölümdü.

Next firması çok güzel bir stand hazırlamış bayağı büyük yer almışlar,pek çok yeni ürünleri var Aralık ayında satışa sunulacakmış yanlış öğrenmediysem,tabletleri çok güzel bekleyelim görelim yeni modellerini.Fotograflar çektim bu standda ama eklemedim bu yazıma gidenler görsün ,fuarın gizemini,güzelliğini  bozmayayım dedim.

Ağırlıklı Kore ‘den gelen firmalar irili ufaklı bir çok stand hazırlamışlar,bu standlardaki en ağırlıklı ürünler tablet bilgisayarlar,iyisi ,az iyisi diyebileceğim pek çok model varmış onu anladım nette gördüklerimiz az kalıyor ,tabi Türkiyedeki yerli sitelerde gördüklerimizi demiyorum yabancı  sitelerde tanıtılan tabletlerden bilmediğimiz görmediğimiz hatta duymadığımız   pek çok varmış,ortak özellikleri 7 inc ekran android yazılım 4 ve üstü var ama bunun yanında 2.0 android yazılımı  olanlarıda  var.İsmini yazmadığım  bir firma 7 inç bir tablet getirmiş ne mini usb girişi,ne HDMI girişi var bir tek kulaklık girişi var onun buralarda satış şansı ne olur bilemem.iPad alamaıyorsan en çok donanıma sahip olan tablet modeli satılıyor buralarda zannediyorum.bizler çok ince eleyen bir alıcı kitlesiyiz bence.

Kapasitif dokunmatik ekran çoğu model  yani bastırmatik ekran değil artık kolay kullanılıyor dokunmatik işlemlerde hemen hemen hepsi ya da benim kullanabildiklerim diyeyim elinize  alıp bakmak zor iki yada üç tane açmışlar kullanıma standlar ,onlardada sıra var sıkılmazsanız bekleyip deniyorsunuz…Hep olumsuz yanları yazmışsınız diyebilirsiniz öz eleştri yapıyorum bence,

İlgimi çeken diğer bir konu , kore ve diğer ülkelerden gelen stand sahibi firmalar herhalde tüm gelenlerin ingilizce bildiğine o kadar eminlerki Türkçe anlıyan  kimse yok bu yerlerde veya ben rastlamadım diyeyim  , belki vardırda mahçup olurum diye de korkuyorum bunu yazarken çok bekledim neler konuşuyorlar  bu yerlerde, herkez biraz sıkıntı çekiyordu tarzanca anlaşmaya çalışıyorlardı,firmalardan gelenler şakır şakır anlaşıyordu ,bireysel gelenler bakıyordu ….

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Kasım 29, 2012 by in Bilgisayar, Donanım, Fotograf, Güncel, Program, Uncategorized, Windows, Yararlı Site, Yeni Ürünler and tagged , .
