paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

”Acer Aspire R7” Modeli İle Atılım Yapacak

2013-05-06_2041

Son günlerde okuyoruz ,duyuyoruz dizüstü bilgisayarlar tabletler karşısında muhteşem olmasada belli  bir oranda satış kaybı yaşamaya başladı,gittikçede satış oranları bence aşağılara düşecek.

Masaüstü bilgisayarları hiç söylemiyorum artık yakında adı bile alınmıyacak.Yok şöyle bir makina topladım,muhteşem oldu diye konuşmalar çok gerilerde kaldı artık.

Bunu bilen üretici firmaler dizüstü bilgisayar modellerini tablet modelleri ile birleştirmeye başladılar.Klavyeden ayrılıp ekranı aynı zamanda tablet olarak kullanılan modeller boy gösteriyor artık vitrinlerde.

”Acer” bir adım öne geçmiş diyebilirim ilginç modelini tanıtıma başlamış.Birbirinden ayrılmıyor ama hafif ve tablete dönüşüyor olması ilginç,

”Acer Aspire R7” modelinin işletim sistemi ”Windows 8”

Zaten Piyasada satılan Windows 8 yüklü dizüstü modelleri dokunmatik ekranlı olmayınca bana pek ilginç gelmiyor.Windows 8 öncelikle dokunmatik ekranlı modellerde kullanılmak üzere tasarlanmış diye biliyorum.

Hal böyle olunca Acer Aspire R7 çok beğeni toplıyacak .

Ekranı iki taraflı kullanılabiliyor,dokunmatik,11.6-inç ekran bir tablet olarak kullanılabiliyor,  trackpad denen iki tarafa dönen ekranı,Ultrabook olması artıları ,tanıtım videosu daha güzel açıklıyor.

Çocukluğumdan kalan bir anı canlandı bu modeli görünce,meşhur Uzay yolu filmi vardı gemisi  atılgana benzedi daha doğrusu çağrışım yaptı…

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Mayıs 6, 2013 by in Bilgisayar, Donanım, Fotograf, Güncel, Program, Uncategorized, Windows, Yararlı Site, Yeni Ürünler and tagged , , .
