paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

”Linux Live”

2013-05-24_2001

Linux pek alışık olmadığımız  sistem ama kullanmak lazım daha doğrusu linux hakkında bilgisiz kalmamak lazım.

Bunu okuyanlar içinde beni garipseyenlerde olabilir hatta haklılar da,bu zamana kadar hiç kullanmadım.Linux’un usb flash belleğe yüklenen ve windows üstünde çalışan ”LinuxLive ” yazılımı hiç de yabana atılacak bir işletim sistemi değil.

Sayfalarında tanıtımlarını aşağıdaki gibi yapmışlar,

”LinuxLive USB Creator Windows için ücretsiz ve açık kaynak kodlu bir yazılım.”

Ana sayfasından yazılımı usb flash belleğe indirip kolayca taşınabilir olarak kullanıyorsunuz,sayfayı google çeviri kullanarak türkçe olarak ta okuyabilirsiniz.

Ben konular hakkındaki bölümleri aşağıya ekleyeyim,çeviri kullanatrak bölümleri ekledim bilginize,

Tam özellikli:

2013-05-24_2002_001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-05-24_2001_001 2013-05-24_2002

2 comments on “”Linux Live”

  1. isaphlvn
    Mayıs 24, 2013

    Linux çok da performanslı çalışan bir sistem değil açıkcası ama dediğiniz gibi kullanmanın faydalı olduğu kısımlar da oluyor. Hatta ubuntu bi tarafta kurulu dursa hiç fena olmaz. Bunu da biraz araştırıp deneyeceğim. Teşekkürler 🙂

    • necil
      Mayıs 25, 2013

      evet linux ‘u ben hiç kullanmadım ,duyduklarım araştırmaya itti beni.USB flash belleğe indirdim ama bir türlü kuramadım daha bu hafta sonu deneyeceğim yorumuna teşekkürler,sağlıcakla kalın.

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Mayıs 24, 2013 by in Bilgisayar, Donanım, Fotograf, Güncel, Program, Uncategorized, Yararlı Site, Yeni Ürünler and tagged .
