paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Masaüstü Bilgisayar mı Desem Dizüstü Bilgisayar mı Desem Yoksa Tablet mi Desem Bilemedim !

2013-09-18_2145_001

Akıllı telefonlar çıktığından beri ,bir de bu akıllı telefonların ekran boyutları büyüdüğünden beri dizüstü,masaüstü,tablet modellerinide katayım bu listeye satışları bence azaldı.Satış grafiklerini görmedim ama görünen köy kılavuz istemez.

Etrafımdan biliyorum hatta kendimden her işimi akıllı telefonlarla yapıyorum diyebilirim,tüm sahip olduğum diğer modeller evde süs gibi duruyor .

Var mı ” Var” diyorum yalnızca.

Hatta bu listeye fotograf makinalarınıda dahil edebilirim,pek çok kişi fotograf işi için akıllı telefonlarını kullanıyor.Çekmesi,saklaması birine göndermesi tek yerden oluyor.

Hal böyle olunca tasarımcılar başta olmak üzere üretim yapan firmalar değişiklik yapmak için çalışıyorlar,albenisi olan yeni modeller yaratmak için savaş veriyorlar.

Sonuçta yaptıkları iş aynı hepsinin ama görüntü farklı olunca hem satış yapılıyor hemde kullanıcılar değişiklik mutluluktur deyip yeni cihazlar ile çalışıyorlar.

Bunlardan biri de Marin Myftiu diyebilirim.

Dizüstü,masaüstü ve tablet karışımı bir konsept model yaratmış hakıkatten ilginç,güzel ve işlevsel,teknik özellikleri de kuvvetli olunca heyecan yaratıyor.

U.DTR Concept model ilk başta buyuk boy tablet gibi duruyor.

Hani derler ya , aldım bir tane eve geldin pek çok tane gibi bir model.Anlatınca olmuyor en iyisi fotograflara göz atın .Şimdilik konsept ama yakında bakmışınız , kullanıyoruz.

Çok çabuk alışırız bu yeni teknolojik oyuncaklara biliyorsunuz.

2013-09-18_2145 2013-09-18_2145_001 2013-09-18_2145_002 2013-09-18_2146 2013-09-18_2146_001 2013-09-18_2146_002 2013-09-18_2147 2013-09-18_2148

 

Bir Cevap Yazın

