paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Bayıldım Bu Elektrikli Bisiklete,

2013-09-19_1810

Yaşadığım şehirde neredeyse araba ile bir yerlere gitmek imkansız hale geliyor gün geçtikçe,bisiklet en güzel çözüm yakın yerlere gitmek için biliyorum ama gücüm eskisi gibi değil motorsiklet daha iyi olur derken elektrikli bisikletler çığ gibi çoğalmaya başladı pek tipleri yok beğenmiyorum görüntülerini.

2013-09-19_1807

Şu nette gördüğüm model çok güzel hem bisiklet hem motorsiklet gibi ,karışık bir şey ama ilgi çekici hem görüntüsü hem teknik özellikleri,kısaca bakacak olursak parmak izi ile çalışan özelliği en beğendiğim,diyeceksiniz hırsıza kilit mi dayanır ,haklısınız yine de zincirlemek lazım biliyorum ama çok beğendim ne yapayım bakalım buralarda bulunurmu bilemiyorum araştıracağım ama paylaşmak istedim.

Tek şarj ile 120 km gidebiliyormuş,isterseniz pedal gücü ile şarja katkı sağlıyabiliyormuşsunuz,25 km hıza ulaşabiliyormuş,parmak izi sensörü varmış,sokak,economik ve güçlü olmak üzere üç sürüş modu bulunuyormuş,

Daha ne olsun fiyat biraz tuzlu galiba 8000 dolar gibi diyorlar.Bu biraz satışı hızını durdurur bence,
Detaylar burada

2013-09-19_1811 2013-09-19_1816 2013-09-19_1816_001

 

Özelliklerine göz atacak olursak,

Genel

Hız-güç: 12 kW
Sokak-güç: 250 W
Hız-mod üst hız: 65 km / s
Sokak-mod üst hız: 25 km / h
Menzil: 120 km kadar
Pil kapasitesi: 1,3 kWh
Ağırlık : 49 kg
Şarj süresi: 80 dk.
Regen fren gücü: 2 kW

Pil paketi

Kapasite: 1,3 kWh
Kimya: Lityum Nanophosphate
Anma gerilimi: 64V
Entegre Rimac Automobili BMS
Hücre-gerilim izleme (yenileme – her 10 ms)
Hücre-sıcaklık izleme
Dengeleme
Devlet-of-Şarj hesaplama
Düşük voltaj koruması
Yüksek voltaj koruması
Sıcaklık koruması
SoC koruma
uyku modunda düşük güç tüketimi

Çerçeve

Dikişsiz 25CrMo4 çelik borular ve sac
Tig jig kaynaklı
Çift montaj göbek
daha iyi ağırlık-sertlikleri oranı için geometri ve levhalar ile üçgen Cr-Mo sac maşa
yarı entegre kulaklık ile uzun headtube
Karbon-fiber gövde panelleri
(XL “19: Çerçeve boyutu )

Sürüş

Motor: Neodimyum mıknatıslar ile özel doğrudan tahrik BLDC
Gears: Orta göbek 2 hız Schlumpf sürücü (planet dişli)
Crank: Schlumpf
Pedallar: Wellgo MG-1

Ön süspansiyon

Özel DNM USD-8 yapımı
750mm: Uzunluk
Damping: 3-sistemi
Seyahat: 180mm
Düzeltmeler: Önyükleme / Rebound / ayarlayın Yüksek Basınçlı
Alüminyum 7075: Amortisör şaft
aks tasarımı sayesinde mm (0.79in)
Stanchion: 35mm (1.38in) AL7075, koyu sert Eloksal
Steer çapı: 28.6mm (1.13in)
Bırakma ve kron: CNC AL 6061 T6 işlenmiş
Çift disk fren sistemleri: Uyumlu frenler
Bahar Bobin
-1/8 “steerer

Arka süspansiyon

Özel ekstra uzun bakım süresi ile DNM şok yapılan
özel bahar
Seyahat 110mm

Tekerlekler

Özel çift duvar 47mm alüminyum jant yapılan
Özel (2,7 mm) 12G yapılan konuşmacı
Özel aks ile 20mm ile ön çift disk merkezi haline

Bileşenleri

Ekran: 5 “tam renkli ekran
Lastikler: Maxxis Kancalı kurt 2,5 x26 “veya Bontrager G4 Takım, 26×2.35
Tel: Acer Vücut formu
Seatpost: Bontrager Ritim Elite, 27,2 mm, 19mm ofset
Gidon: Bontrager Ritim Elite, 31.8mm, 25mm artış , 9 derece süpürme
Kök: Özel CNC entegre parmak scaner ve ekran ile işlenmiş yapılan
Cane Creek 40: Kulaklık
Brakeset: Tektro Auriga E-ikiz özel üçlü 203mm disk sistemi ile yapılan

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on Eylül 19, 2013 by in Uncategorized and tagged , .
%d blogcu bunu beğendi: