paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Çalınan Telefonunuzu Bulabilirsiniz…

2013-09-27_2312

Android yüklü akıllı telefonlarınıza indireceğiniz GPS Nag Me uygulaması ile telefonunuz çalınırsa GPS yardımı ile hem cihazınızın bulunduğu yeri bulabiliyorsunuz hemde uzaktan ulaşım ile çalınan akıllı telefonunuza mesaj gönderebiliyor veya cihazı devre dışı bırakabiliyorsunuz.

2013-09-27_2313

Bu yazılımı cihazınıza kurarken belirliyeceğiniz şifre bu işlemleri kolaylıkla yapmanıza hem de sizden başka kimsenin cihazınıza ulaşamıyacağını garanti ediyor.

Yapılacak işlemleri fotograflar ile anlatmışlar uygulamayı kurarken  buradanda yapacağınız işlemi takip edebilirsiniz.Ben google çeviriyi kullanarak aşağıya ekledim anlatım biraz karışık ama yinede bir göz atın bence.

2013-09-27_2325

 

  1. Google Play Store’dan Beni Nag GPS yükleyin – ücretsiz!
  2. Apps sayfasında Beni simgesi Nag GPS bulun ve açmak için simgesine x
  3. Bir hata kutusu penceresi açılır “Uygulama Başarısız – Ayarlar kontrol veya daha sonra tekrar deneyin” – diyerek BU SAHTE HATA IS!  Açılır 4 kez (Tamam düğmesine dokunun yok) metnini dokunun x
  4. Şifre ekranı görüntülendiğinde, varsayılan şifre 1234 (Eğer GPS Nag Beni Ayarlar sayfasında şifre değiştirebilirsiniz) girin
  5. Artık GPS Nag Beni Ayarları sayfasında olmalıdır – tüm ayarları açıkladı ve yapılandırmak kolay olan – Daha fazla bilgi için Beni Nag GPS temasa geçmekte tereddüt etmeyiniz
  6. GPS Nag Beni telefon “SMSing aktive edilir GPSNAGME “ çizme, başka bir uygulama başlatır veya belirli bir gün ve saatte,. GPS devreye kadar programınıza göre böyle bir Pop-up mesaj olacaktır. Önemli : Aktivasyon SMS anahtar kelime ” GPSNAGME “küçük harf duyarlıdır. Bu aktivasyon, anahtar değiştirilebilir.

  7. Eğer çalıntı telefonda GPS bildiren bir SMS veya e-posta almak için tercihler mevcuttur devrede
Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Eylül 27, 2013 by in Bilgisayar, Donanım, Fotograf, Güncel, Program, Uncategorized, Yararlı Site, Yeni Ürünler and tagged .
