paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Adımsayar Uygulamaları….! (Pedometer )

2013-10-22_1252

2013-10-22_1257 2013-10-22_1258 2013-10-22_1258_001

Alınan kiloları en kolay yürüyerek ve belli tempo ve adımda verebiliriz,böyle diyor ustadlar.

Bunun için ya adımları sayacaksın,ya elinizle her adımda bastığınız aynı zamanda dua ederkende kullanılan cihazı yanınızda taşıyacaksınız.

En güzelide teknoloji ve akıllı telefonları kullanıp adım sayma işini kolaylıkla yapacaksınız.

Bunun için bir kaç uygulama gördüm hem İOS hem de Android işletim sistemi ile ortak çalışabiliyorlar.

Android pedometre uygulama vardır.

moves

1. Moves

Adım ölçer-taşır

iOS Android,ile-ücretsiz kullanımı kolay olan ve yararlı  bir uygulama,  kaç kilometre kaç dakika koşuyoruz  ,adımlıyoruz gibi bilgileri ekrande yansıtıyor.Android için burada  ,IOS için burada

Adım ölçer-Runtastic

runstatıc

2. Runtastic

Daha derinlemesine çalışan bir uygulama. gider, ne kadar hızlı adım attı ve ne kadar gezdim  gibi bilgiler veriyor ücretli ve ücretsiz sürümü var,ücretsiz sürümü reklam içeriyor.

Android için,  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runtastic.android.pedometer.lite

IOS için,  https://www.runtastic.com/en/apps

acupedo

3. Accupedo

Adım ölçer-Accupedo

Bu listedeki diğer uygulamalar gibi, Accupedo Adımsayar sadece bir pedometre, bu nedenle zaten ne yaptığını biliyor.  bu yüzden adım, mesafe, dakika, kalori, ve size en uygun bir şekilde daha fazlasını  görebilirsiniz.

Android için  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.corusen.accupedo.te

IOS için ,https://itunes.apple.com/tr/app/accupedo-pedometer/id570886923?mt=8

noom

4.  Noom

Adım ölçer-Noom-Walk

Temiz bir arayüze sahip bu uygulama sadelikten hoşlananlar için bence,yaptığı iş diğerleri gibi pek fark yok.

Android için,  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.noom.walk

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Ekim 22, 2013 by in Bilgisayar, Donanım, Güncel, Program, Uncategorized, Yararlı Site, Yeni Ürünler and tagged .
