paylaşım (necil)

TEKNOLOJİ -ÜCRETSİZ YAZILIMLAR

Bir Zamanlar Bas/Konuş Vardı….! ( Walkie/Talkie )

Akıllı telefonlar ‘dan önce normal cep telefonları kullanıyorduk,sanki o modeller bile bana tarihten önceki dönem gibi geliyor.

Teknolojinin hızına erişmek mümkün değil.

Daha önceleri bas konuş veya Walkie/Talkie dene modeller vardı,belli frekans üstünden belli metrede iki aryrı ciha züzerinden iki kişi bas konuş yapıp görüşebiliyorduk.

Hatırlıyorum bir de telsizler vardı uzun antenlerimizi çatıya ve müsait olan balkonlara kurup çok seslenmiştik ü”Arkadaş Arıyorum Arkadaş-Tamam” diye

Nereden nereye geldik,unuttuk gitti o modelleri,

Pengfei LI isimli tasarımcı ”Sony” ismi altında bas konuş veye orijinal adı ile Walkie/Talkie yaratmış,

2013-10-31_1348

Anten ve bir yere tutunmasını sağlayan klips ortak işlev yapıyor modelde.

Çok düğme yok üstünde yanında açma /kapama yani Volume düğmesi var.

Frekans ayarını dokunmatik ekran üstünden yapabiliyoruz,ekran enerji tasarrufu için kullanılmadığı zaman kendinden kapanıyor.

İşte böyle bir model,sanki benim varmış gibi anlattım değil mi?

Beğendim bu tasarımı ..İşe yarar seyahatlerde,inşaatlarda,pek çok kullanım alanı sayabiliriz.Yakın mesafeler için çok güzel,masrafsız kullanım bir kere satın al kullan.

2013-10-31_1346 2013-10-31_1346_001 2013-10-31_1347 2013-10-31_1347_001 2013-10-31_1347_002

kaynak

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Ekim 31, 2013 by in Donanım, Fotograf, Güncel, Yeni Ürünler.
